wtorek, 28 czerwca 2011

Koniec sezonu na truskawki










7 komentarzy:

  1. Włochate truskaweczki są najsłodsze! ;-)
    DorotaC

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne zdjęcia. Kochane mruczusie. Śliczności w tych koszykach. A truskaweczki też pyszności. To jakaś konfiturka, prawda? Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na te zdjęcia człowiek się uśmiecha :))ten Kociolotek chowający pyszczek pod swoimi łapkami :))) zupełnie identyczny jak mój :))- "I niech jeszcze raz ktoś śmie nazwać nas "dachowcami " mój weterynarz osobisty mówi , że Ja to rasa EUROPEJSKA :))"!!!!!
    Liżę za uszkiem moje siostrzyczki i braciszków i przesyłam buziaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie są te Twoje koty :) zgadzam się z Joliko, patrząc na zdjęcia człowiek się uśmiecha... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, co za cudownie wykonane zdjęcia! Muszę częściej tutaj zaglądać! Mogę się wiele nauczyć (jestem narazie początkującym fotografem). Proszę o ocenę moich zdjęć przez mistrza! http://sztukafot.blogspot.com/ (bloga oczywiście obserwuję)

    OdpowiedzUsuń